Tuesday, March 23, 2010

BengkelPenulisanCerpenRemaja




SEKITAR Bengkel Penulisan Cerpen Remaja anjuran Majalah E-Siswa & Fokus SPM (Unit Akademik Karangkraf; UAK) pada 16-17 Mac lepas di Akademi Karangkraf, Shah Alam. Besar harapan saya, mudah-mudahan ada tunas baru yang berjaya tumbuh daripada program dua hari ini. (Sebahagian foto di atas; sumbangan Sdr. Saharom Aziz, Editor Pengurusan UAK)

4 comments:

hasni Jamali said...

seronoknya berbengkel...tahniah kepada peserta-peserta yang diberi kelapangan mengikutinya, moga lahir sebagai penulis yang bermula daripada bengkel ini.

kepada 'sifu'nya, :) selamat berjaya juga. :)

ZULKIFLI said...

Salam, Ina;
Melihat awak berjalan pantas, bergaya, dan berjaya, saya terfikir, akan beginikah awak jika terus di tempat kita sebumbung dulu?

Tahniah dan semoga lebih berjaya pada masa depan. Tahniah juga atas terbitnya SETENANG CAHAYA HATI.

Salina Ibrahim said...

Hasni,
Terima kasih atas doanya.

Abang Zul,
Dalam hidup kita ada banyak pilihan & inilah pilihan yang saya buat. Kalau saya terus di bawah bumbung tempat kerja kita dulu, agaknya mungkin lain yang berlaku. Allah yang lebih tahu apa terbaik untuk umat Dia.

Tapi kadangkala apabila lihat tempat kerja kita dulu yang kini terletak tak sampai 5km dari rumah saya, buat saya fikir, bagaimana agaknya jika saya masih kekal di sana? ;-)

thegabenor said...

SALAM. Jarang dapat bengkel menarik yang dikendalikan oleh orang 'menarik' seperti Salina Ibrahim atau Faisal Tehrani di sabah. Kami sentiasa menantikannya