Tuesday, August 10, 2010

BengkelPenulisanNovelKe2




Foto: facebook.com/akademipenulis

7-8 Ogos 2010: Bengkel Penulisan Novel (Kali ke-2) selamat dijayakan. Kali ini di Bilik Latihan Akademi Penulis di pejabat Akademi Penulis di Wangsa Melawati.

Suatu pencapaian yang membanggakan bagi Akademi Penulis yang kini memiliki bilik latihan sendiri walaupun dalam usia operasinya yang masih baru.

Terima kasih kepada semua peserta yang memberikan komitmen yang amat baik sepanjang program dua hari ini berlangsung. Saya doakan mereka tekal cekal berkarya dan berjaya menghasilkan karya

1. Hajah Sopiah Jamin
2. Siti Nurun Nadiah Abas
3. Haslina Abu Bakar
4. Wan Rohaliza Wan Din
5. Prof. Dr. Siti Rugayah Hj. Tibek
6. Mohd Rodzahn
7. Mohd Fareez Shafiq Farman
8. Mohamad Farid Abdul Malik
9. Ibrahim Mohamad
10. Md. Hilmi Abd Halim

3 comments:

haleeza hassan said...

salam ramadhan..alhamdulillah dpt byk ilmu masa pg bengkel hari mgu lps..insya allah saya akan manfaatkan ilmu yg dh saya perolehi dgn sebaik mgkin..."man jadda wa jada"

Salina Ibrahim said...

Alhamdulillah, semoga bermanfaat. Selamat berkarya.

Unknown said...

salam ramadhan...bengkel yang dianjurkan sangat bagus. Tak salah melabur wang, tenaga dan idea untuk meningkatkan ilmu pengetahuan kita kan. Saya siap sesat banyak kali sebelum sampai ke akademi penulis. Haha..kelakar pulak kalau dikenang-kenangkan. Biar sesat di jalan jangan sesat pemikiran...hehe..

Kak Salina , terima kasih banyak membantu. mudah-mudahan setelah sertai bengkel tempohari, saya dapat memberanikan diri untuk menghantar proposal saya. Dan juga berani menerima keadaan jika ianya ditolak.Amin insya-allah...