Wednesday, April 13, 2016

balik ke dunia majalah (untuk sebentar...)

MULAI April, saya kembali ke dunia majalah sebagai penuliis tamu InTrend. Beberapa bulan sahaja, demikian kata sahabat baik Rosie (Editor Pengurusan InTrend), ketika menghubungi saya. Saya ragu mulanya, sebab memikirkan komitmen, takut tak menang tangan, takut tak sempat mengejar deadline mereka, lagipun saya sudah lama benar tak membelek majalah gaya hidup dan seumpama dengannya. Tetapi memikirkan kepercayaan yang diletakkan pada diri dan rasa perlu menolong sahabat, saya menyanggup juga. Saya fikir, yang penting saya masih bebas buat kerja di mana-mana & bila-bila waktu saya suka, juga boleh menulis bertemankan televisyen seperti rutin.  :)

Okey, selamat membaca buah tangan saya dalam ruangan Portfolio bulan ini, kerja berpasukan bersama team InTrend.

Selamat membaca #GENIUSKOMEDI! edisi April 2016





0 comments: