Tuesday, March 24, 2009

NUR APRIL 09




NUR April 2009 kini di pasaran.

Kerjaya
Telemarketer 'lali' dengan maki hamun pelanggan.

Hari Pertama
Ketahui Kesalahan Lazim Pekerja Baru.

Puncak Jaya
Ada rancangan hendak tukar kerja? Nanti...baca tip kami dulu!

Kerjaya Selepas Kerjaya
Sanggup untuk kembali bekerja selepas bersara?

Kaunseling
Terapi Virus Cinta

Personaliti NUR
Azizah Ariffin menikmati musim bahagia.

Srikandi
Kenali si jelita Raihanah Zaid

Kesihatan
Bagaimana tidur jadi ubat mujarab?

Cerpen
7 Dulang Hantaran di Pulau Cinta oleh Norashikin Abdul Hamid.

4 comments:

D'Rimba said...

Takde kotak pengikutke sini?

hasni Jamali said...

salam kak salina si merah (suka merah kan?) hihi,
esok (selasa, 7 april) saya mahu ke pesta buku dbp, mari ke sana. ada jodoh boleh berjumpa ya. saya ke sana bersama dr.mawar dan rakan saya aisya.
semoga jumpa di sana.

hasni Jamali said...

salam,
kak salina, saya ke dbp pagi tadi, dalam membelek-belek buku, saya terpandang beberapa nama penulis. antaranya, siti jasmina ibrahim, zaharah ibrahim, dan beberapa orang lagi berbintikan ibrahim.
wah, ramai juga yang bertuah menjadi penulis bernamakan ini (ibrahim), alhamdulillah, kak salina juga tergolong dalamnya. :-)

Salina Ibrahim said...

Ya, tahniah untuk semua anak Ibrahim. ;-) Mudah-mudahan jadi secekal Nabi Ibrahim dan keluarganya. Aminnnn.