Friday, November 14, 2008

NUR Dis 08

NUR Disember 08 kini di pasaran.

Gaya - antara ruangan yang digemari ramai pembaca. Ilham fesyen untuk wanita berkerjaya.











'Hajah Abidah' daripada Faisal Tehrani. Sebuah cerpen yang 'merenyam' sinis santai tapi menghiburkan juga menginsafkan. (Selamat berangkat ke Tanah Suci, Faisal. Semoga beroleh haji mabrur.)

4 comments:

Syamil A Samad said...

Assalammulaikum
Saudari Salina, saya baru sahaja menguliti karya terbaru saudari iaitu Bukan Yang Pertama.karya yang amat baik dan saya seronok membaca.ketabahan dan keihklasan yasmin zulaikha dalam menghadapi pelbagai ujian dan cabaran patut dicontohi oleh semua muslim dan umat melayu.tahniah saya ucapkan.ternyata saudari amat bijak bermain dengan kata-kata, madah pujanggan dan bijak menyelit ayat quran dan hadis nabi di tempat dan situasi yang sesuai.ayat yang begitu puitis juga mneyegarkan minda pembaca.banyak juga perkataan melayu yang saya baru temui di dalam novel ini

tahniah sekali lagi

teruskan menulis karya islami seperti ini

Salina Ibrahim said...

terima kasih sdr. saya gembira kalau ada pembaca dapat belajar sesuatu yang baru (termasuk perkataan baru) dalam karya saya. terima kasih sekali lagi.

Syamil A Samad said...

terima kasih saudari kerana sudi membalas komen saya

sememangnya bukan yang pertama adalah novel yang sangat baik.saya telah recommend novel ini kepada semua sahabat dan keluarga saya.ternyata mereka juga meminati novel saudari.

inilah kali pertama saya membaca novel karya saudari wpun saudari adalah penulis yang telah lama bertapak dan terkenal pula.

saya harap saudari dapat suggestkan saya beberapa novel saudari yang patut saya baca kerana sekarang ini saya juga sudah ketandusan idea untuk membeli novel berikutan lambakan novel yang tidak berilmiah di pasaran.

terima kasih

Salina Ibrahim said...

Sdr,
Novel saya yang lain:
1. Mahligai
2. Anjung Warisan
3. Untukmu Hana
4. Kombinasi Bunga Cinta (3novel remaja dlm 1)
5. Atas Nama Kasih
6. Syurga Di Hati

Maklumat lain di http://salinaibrahim.blogdrive.com